چطور میتوان از گوگل سندباکس بیرون شد؟
نوشته شده توسط : عباسی

چطور میتوان از گوگل سندباکس بیرون شد؟در صورتیکه که وبسایت شما با یک دامنه جدید تثبیت گردیده، نباید به‌این زودی‌ها، انتظار دیدن وبسایت خویش در برگه نتیجه ها را داشته باشید. در اکثری از موردها حدود 6 ماه ارتفاع می کشد که گوگل وب سایت شما‌را دارای اعتبار بداند و از باکس شنی آزادتان نماید؛ سئو سایت اما درین برهه زمانی نیز شما شاهد پرورش آرام در موضع خویش خواهید بود.
با این درحال حاضر، در برهه زمانی وقتی که ذیل حیث گوگل میباشید، می توانید کاری نمائید تا گوگل سریع‌خیس شما‌را تحت عنوان یک وبسایت گرانبها بشناسد.
شغل های تحت منجر شود که گوگل به تارنما شما اعتبار بیشتری بدهد:
از تارنما‌های دارای ارتباط و دارای اعتبار مانند آپارات و یوتیوب، بک پیوند‌های گران بها بگیرید.محتوای اثر گذار، نو، و کاربرپسند ایجاد فرمایید.از کانال‌های اجتماعی، سیگنال‌های مثبت اخذ فرمائید.لینک و پیوند‌سازی داخلی وبسایت خویش را به شایسته ترین صورت انجام دهید.وبسایت خویش را با لغات کلیدی خفه نکنید.به جای تمرکز بر کلمه ها کلیدی کوتاه، از Long Tail Keyword  استعمال نمائید.به کارگیری از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه، مانند خرید بک‌پیوند را فراموش نمایید.به صورت پیوسته، محتوای نو و باارزش منتشر نمائید.ولی این نکته حائض اهمیت را در لحاظ بگیرید که انجام دادن هر کدام از این با صرفه‌سازی‌ها، الزاماً در معنای خارج وارد شدن وب سایت شما از سندباکس وجود ندارد! بلکه شما با انجام کارهایی که گوگل آنها را مثبت می‌داند، به شعور بهتر گوگل از وبسایت خویش یاری می کنید تا بدین ترتیب بتوانید به وی اثبات فرمائید قیمت حضور در صفحه ها نتیجه ها را دارید.
حرف آخری
دنیای seo آکنده‌از ضابطه‌های ثابت نشده و مشاجره برانگیزی میباشد که کسی که مشاهده کرد متفاوتی به آنان دارااست. یک کدام از موضوعاتی که گذشته از این بخش اعظمی برهان آن را نمی‌دانستند، این بود که چرا تارنما‌های تازه در کاغذ حاصل ظواهر نمی شوند.
اکنون به لطف شناخت با الگوریتم سندباکس می دانید که گوگل هر کسی را از باکس شنی خویش آزاد نمی‌نماید؛ بلکه بایستی برای رقابت با تارنما‌های نیکی که می توانند در آینده حریف شما باشند، استراتژی از پیش رقم خورده داشته باشید.
به عبارت دیگر، می بایست فراهم رویارویی با دریای غران دنیای وب و مخاطرات آن باشید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: